SUNČANA STRANA FEDERACIJE- PROJEKAT SARAJEVO REBORN

SUNČANA STRANA FEDERACIJE- PROJEKAT SARAJEVO REBORN

Čet, 27. Sep. 2018.


SUNČANA STRANA FEDERACIJE- PROJEKAT SARAJEVO REBORN S ciljem osnaživanja kulturnog turizma i uvrštavanja ove grane turizma kao jedne od strateški važnih za Bosnu i Hercegovinu, dvije ...

SUNČANA STRANA FEDERACIJE- PROJEKAT SARAJEVO REBORN

S ciljem osnaživanja kulturnog turizma i uvrštavanja ove grane turizma kao jedne od strateški važnih za Bosnu i Hercegovinu, dvije organizacije iz Sarajeva i Mostara, udružile su snage u realizaciji programa “Sunčana strana Federacije BiH 2018.”, uz sufinansiranje Federalnog ministarstva okoliša i turizma.

U slopu programa „Sunčana strana Federacije BiH 2018“ ovih dana se u Sarajevu realizuje projekat #SarajevoReborn. Za ovaj projekat angažovani su mladi i perspektivini bh. glumci, kostimirani u historijske ličnosti iz dva najznačajnija perioda bh. prošlosti, otomanskog i austrougarskog. Tako kostimirani glumci šetaju ulicama Sarajava, kako bi po uzoru na svjetske metropole zabavili turiste i građane, ali ih na interaktivan i maštovit način upoznali sa bogatom prošlošću zemlje i njenog glavnog grada.

Petero mladih glumica i glumaca iz različitih dijelova Bosne i Hercegovine utjeluju Isa-bega Ishakovića, utemeljitelja Sarajeva, Gazi Husrev – bega, njegovog drugog pravog osnivača, austrougarskog prestolonasljednika Franza Ferdinanda i njegovu suprugu Sophie Chotek, zatim Gavrila Principa, člana kruga "Mlada Bosna", koji je 1914. izvršio atentat na ovaj par, što je bio povod za početak Prvog svjetskog rata.

Cilj projekta je i animirati posjetitelje Sarajeva da iz grada ponesu lijepe uspomene, nove emocije, preporuče Bosnu i Hercegovinu, a i da podijele slike koje će privući veći broj turista, posebno one zainteresirane za kulturni turizam.

Prema nekim procjenama oko 40% turističkih posjeta vezano je za kulturni turizam. Svjetska turistička organizacija Ujedninjenih nacija (UNWTO) predviđa da će tržište kulturnog turizma do 2020. godine biti jedno od pet vodećih tržišta.

Ovi podaci govore koliki je značaj da kulturu stavimo u svrhu razvoja turizma, a Bosna i Hercegovina sa svojim bogatim kulturno-historijskim naslijeđem može doprinijeti razvoju ove grane turizma i dovesti do povećanja prihoda.